نایت نما

شیمی

شیمی

دانشمندان
〄 تازه های دیروز ➢

سلام ...

به فکر یکی از دانشمندان این مرز و بوم برا پاسخ به سوال پایین نیاز دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت19:45---27 تير 1391
سلام.لینک شدین
نوشته هام دلنشینه چون از اعماق وجودمه همشم تقدیم به عشقمه!
هرکس تا اخرین صفحه وبمو مطالعه کنه میفهمه من به عشق اعتقاد دارم یا نه


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت3:37---27 تير 1391








*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


arezoo
ساعت22:24---24 تير 1391


کاش!
به وسعت حجم بی انتهای تنهایی
واژه ای بود و
اشکی بود و شانه ای...
کاش
برای تمام دردهای نهفته،
حنجره ای بود به توان فریاد!
کاش!
تو بودی و صداقت و صفا
کاش!
من بودم و تو
خودم بودم و خودت
کاش...
salam webe ghashan dari
be manam sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 133
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 208178
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1